lördag 30 juni 2012

Ljusbok till de nyinflyttade

Jag har skapat ett ljuskort format som en bok som inflyttningspresent åt en gammal vän. Det blir i sista minuten som jag anmäler det till K-Designs juniutmaning.
Kort, tändsticksask och tre värmeljus

Papperet kommer från K-Design och även charmsen som var ett krav i tävlingen finns på plats

Här syns även ryggen på "boken"

Har gömt en liten charm bland blommorna med

Spännet kommer från PY Hobby

Fjärilar tillhör just nu mina favoriter bland de bevingade varelserna

Lite på glänt

Här syns hälsningen med

Baksidan

Tändsticksasken

Jag gjorde ett blockljus som kompliment till presenten med. Det hittar ni i ett eget inlägg här.


Materialet till detta kort kommer från Westers Artistmaterial, PY Hobby, Scrapbutiken och Lerdalaboden.

Idag sänder jag en tanke till min farmor som efter ett händelsrikt liv somnade in 90år gammal kl 18.15 ikväll. Vi kommer alltid att minnas dig och du lever kvar i våra hjärtan.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Wooow bara såååå kanonsnyggt

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh, jisses så läckert!! Så många fina detaljer du får med på dina alster ~snyggt! :)

    Kram Kicki

    SvaraRadera